Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

четвер, 21 липня 2011 р.

Шпанів, 19,21.07.2011

Компаньйони: відсутні.
Погода: першого дня повний штиль і чисте небо, другого дня навіть ще в темноті дув сильний західний вітер.
Час ловлі: в обох випадках з 05:00 до 8:00.
Місце: біля стоку води.
Зловлено: у вівторок 2 красноперки, у четвер 1 карась.
Наживка: мастирка.
Прикормка: власного виробництва з додаванням макухи.
Снасті: вудки та спутніки.

Після суперової суботньої рибалки мені дуже хотілось знову спробувати піймати диких карпів, рідкісних линів і горбатих карасів. Тому приймаю рішення перед роботою поїхати в Шпанів на Любительський.




Вівторок

Першої думкою після пілікання будильника було:"А ну його..", але я прийшов до тями і швиденько взяв всі зібрані з вечора речі, плигнув на велосипеда і помчав по безлюдному темному Північному на побачення до Краси.

Після закидання всіх снастей я прогавив покльовку на спутнік: маячок пригав як скажений, але після підсічки було пусто. Потім мені вдалось на вудку вийняти двох краснопірок(на матсирку). Пробував також намотувати манку, але не клювало на неї чомусь нічого.

Поплавець легенько почав танцювати на місці і помаленьку йти в сторону - підсічка. І відчуваю - є! Клюнуло на мою махову вудку, а там повідок 0.12. Ну я тащів того карася акуратно як міг до берега. Коли лишалось ще сантиметрів 15 карась почав тріпихатись і порвав повідка. Але він не шевелився і так і стояв під берегом у водоростях. Я звичайно спробував його взяти, але де там - чкурнув. На вигляд був грам 400.

Після цього була ще одна покльовка на вудку(на цей раз на http://rivnefish.blogspot.com/2011/03/stal1n.html#elite_champion), там теж повідок 0.12. То я навіть не зміг рушити рибину з місця, обірвана оснастка вистрелила з води. Про розмір рибини не можу написати абсолютно нічого.

Ще один раз клювало на спутнік, але я поспішив з підсічкою і нічого не дістав. Також на цій рибалці поряд зі мною постійно був місцевий чоловік Саша. Він без кінця називав мене двієшником і сміявся з моїх тонких снастей. Сказав, що ловити тут треба на леску 0.3 з повідками з нитки, а кормити тижеднь.





Четвер

Для махової вудки я зробив оснастку 0.2 з повідком 0.17. На це раз поїхав на рибалку з батьком.

Діставав вітер, який дув прямо в лице і робив хвилі. Кльов був гірший ніж минулого разу.

На спутнік приблизно о шостій ранку почала клювати риба: легенько піднімала маячок і відразу пускала. Я вичікував хвилин мабуть з десять, а потім на черговому підйому зробив підсічку - є! Витягнув залікового карася.

Потім ще один раз різко і сильно смикнуло один спутнік. Через півгодини я спробував його витягти і обірвав... Коли я вже збирався на роботу і складав всі снасті, то отримав покльовку на махову вудку: поплавок трішки виставило і повело в сторону. Підсічка і пусто.

Ітого зловив лише одного карася. Обов'язково ще буду тут шукати щастя, мої лини мене чекають ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар