Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

понеділок, 18 липня 2011 р.

Шпанів, 16.07.2011







Компаньйони: відсутні.
Погода: вітер змінних напрямків, але в основному західний, температура градусів 24, з західної сторони була темна хмара, певно десь в Обарові йшов дощ.
Час ловлі: з 05:00 до 10:30
Місце: біля стоку води
Зловлено: 1 карась, 1 окунь, 1 линок, 1 карп.
Наживка: мастирка.
Прикормка: власного виробництва з додаванням макухи.
Снасті: вудки, спутніки.

На неділю ми запланували поїхати на нову для себе водойму в Корець. Оскільки ми там ще ніколи не були, то вирішили набрати з собою наживок та насадок найрізноманітніших, в тому числі й мастирку. Її я наварив ще в п'ятницю і подумав собі: "Завтра ж вихідних день, погодка не погана і у мене стільки багато мастирки!". Однозначно потрібно десь порибалити :).

Саме на мастирку клює риба на любительському ставку в Шпанові. Туди я й поїхав на велосипеді. Виїхав ще затемна в годині четвертій ранку, щоб зайняти гарне місце. В цей час літа весь ставок заросший кропивкою і іншої рослинністю, тому місць для ловлі дуже і дуже мало.

Прибувши на ставок я швиденько замішав прикормки і прикормив місце для поплавчанок. Почав потихеньку закидати спутніки з мастиркою. На дві вудки поставив мастирку, а на третю опариша.

Десь о шостій ранку помічаю, що на одному з спутнікив сигналізатор пригає вверх-вниз з величезною амплітудою, я бігом хапаю спінінга в руки і тягну. Але безуспішно - риба не засіклася.

Після цього в мене на опариші клюнув окунь, а через хвилин 20 на один з спутнікив клюнув линок грамів на 170. В цей час до мене на вєліку приїхав мій батько, щоб подивитись як же я ловлю рибу. Він дуже хотів засняти відео і наробити фоток самого процесу виважування. Але не судилося цьому статись. Побувши зі мною десь з півгодинки він поїхав по своїм справам. А до мене під'їхав якийсь місцевий чолов'яга з величезним підсаком(він ним ловив живців). Він розповів як вони в цей ставочок запускали рибку, казав, що тут плавав чоловік(його знайомий) з маскою і аквалангом. То той водолаз казав, що в ставку дуже багато малих линків, а інша риба якщо і є, то лише велика. Великі карасі і великі карпи. Також є щучки.

Поки ми оце з ним говорили я дивлюсь, а одного поплавка не видно ніде. Я з надією беру вудку в руки і піднімаю. Є!!! Така приємна важкість і моя катушечка екусімка починає співати пісеньку фрикціоном. Дуже добре, що у цього місцевого рибалки був з собою підсак, не знаю як би я витяг рибу через ці всі водорості. Це виявився короп вагою приблизно 1.3 кг. Чудово! До речі карп був якийсь більш круглішої форми ніж звичайні карпи на інших водоймах.

Цей мужик поїхав, і десь о восьмій-восьмій тридцять приїхала машина з трьома п'яними хлопцями. Один з них заявив, що:"Чувакі будуть тут купаться, б**!". Я якимось дивом відговорив їх від цього і вони поїхати купатись якраз навпроти мене - на протилежний берег.

Після цього мені ще вдалось спіймати карася на вудку, він був дуже горбатим. Явна ознака присутності у водоймі щуки.

Мабуть якби не ті п'яні хлопці може б в мене ще щось клюнуло на спутнік, але вони розігнали всю рибу.

Немає коментарів:

Дописати коментар