Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

вівторок, 14 червня 2011 р.

Устя - Басів Кут, Шпанів. 11,13.06.2011





Компаньйони: Тарас Кватерчук
Погода: в суботу було тепло і без опадів, в понеділок холодно(+16) і цілий ранок йшов дощ.
Час ловлі: в суботу 5:00 до 10:00, в понеділок з 4:45 до 9:00
Місце: на Басіку біля дамби, в Шпанові біля зливу.
Зловлено: на Басів Куті одну плотвичку
Наживка: мастирка, опариші
Прикормка: власного виробництва
Снасті: вудка, спутніки, фідер
Розписувати особливо немає про що, тому що дві рибалки були безрезультатні. Тому я коротко опишу все в одному дописі

Субота

Я планував на цих вихідних шмигнути в село до мого тестя, на річку Стир. Але обставини обернулись проти мене, і виїхати не вдалось. До того ж всі мої друзі були зайняті в цей день, тому поїхати кудись далеко на машині не було можливим. Я зізвонився з Тарасом і ми прийняли рішення піти на рибалку на нашу рідну річку Устя в район кентавру. Так називалось колись кафе на річкою, на його місці зараз піцерія La Riva.
На цій ділянці річки широчезне плесо, слабка відсутня течія. Тому я дуже хотів спробувати половити там фідером і закинути спутніки.
Коли ми потрапили на це місце о п'ятій ранку, то внюхали неприємний сморід. Як виявилось це була мертва риба, яку винесло на берег. Пройшовши трохи нижче за течією ми побачили дуже неприємну картину: сотні дохлих і плотвиць, верховодок, окунів і навіть декілька кілограмових лящів. Також бачили мертвих судачків і навіть щук. Це була жахлива картина :(
Ми спочатку порадувались за карасів, думали, що вони витривалі і їх ця біда не торкнулася, але трохи пізніше Тарас виявив сотні трупів цієї риби на іншому березі річки - в лататті. Він навіть бачив там мертвих карпів(!), виявляється в Усті навіть таке водиться водилося. Над річкою кружляли 100500 чайок і їли оту рибу...
Можна довго спорити, чому стався такий масовий замор. Тарас стверджує, що це щось скинули у воду. Бувалі рибалки кажуть, що після дуже тривалої спеки, як тільки піде дуже сильний дощ(що сталось напередодні в п'ятницю) кисень вибивається з води і отаке трапляється, бо річка дуже мулиста і бідна на кисень.
Після побаченого ми зібрали снасті і поїхали на Басік. Там я сів прямо на плитах біля дамби і закинув 4 спутніка і одного фідера. По дорозі туди Тарас згубив якусь шайбу від педалі на велосипеді, і настрій його остаточно зіпсувався, тому він впіймав зі старта одного окуня на свою літню мормишку і не захотів більше рибалити і забрався додому. Поволік велосипеда в руках.
Я ж залишився і став чекати на кльов. На жаль клювала лише дрібнота на фідер, яку неможливо було засікти. У поплавочників була та ж сама картина. Я все-таки вимучив одну плотвичку з води фідером, розміром з палець. На спутніки не було жодного клювання.


Понеділок

На державний вихідний не гоже сидіти вдома, тим більше, що у мене залишилось багато опаришів та мастирки з невдалої рибалки у суботу. Тому вирушаю до Шпанова з надією на карасів і линів :)
Виїхав я ще затемна, небо було затягнуте хмарами, але доща не було. Я приїхав так рано, щоб зайняти місце, де минулого разу бачив, як мужики насмикали громадних карасів і рідкісних линків. Яке ж було моє здивування, коли приїхавши на водоймі ті ж рибалки сиділи на тому ж місці! Виявилось, що вони приїхали сюди ще в три години ночі. sic!
Але це все було марним - за цілий ранок ніхто на озері не побачив ні однієї покльовки. Всі мої спутніки простояли не тронутими. Сумну безнадійну картину доповнював дощ, який йшов цілий ранок.
Ну нічого, ще буде і на нашій вулиці свято.

Немає коментарів:

Дописати коментар