Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

вівторок, 20 вересня 2011 р.

Басівкут, 17.09.2011




Компаньйони: Олексій Федоришин.
Погода: зранку було доволі прохолодно, потім подув південний вітер, небо без єдиної хмаринки, тиск стабільно-високий.
Рівень води: в нормі.
Час ловлі: з 06:30 до 11:00.
Місце: під старими вербами.
Зловлено: мною нічого, Олексій взяв 6 плотвичок й одну верховодку.
Наживка: опариші.
Прикормка: Cukk Q44 + FishDream Лещ Бетаин.
Снасті: фідер.

Давненько я хотів вибратись на рибалку на наше рідне Басівкутське озеро, щоб порибалити ляща. Напередодні придбав лящові прикормки, зізвонився з Льошою і все було вирішено.

Зранку ми взяли таксі і ще затемна зайняли місце. Після нас по-троху почали підтягуватись й інші рибалки. Пізніше я пройшовся по берегу від верб до зарослів з камишу(там де кувшинки): майже всі місця були зайняті.

Тепер про саму рибалку. Простукування дна показало, що в метрах 30 прямо перед нами стіна з цупких водоростей, а ближче до нас якесь хрящувате дно, можливо кам'янисте. Тому я прийняв рішення перекидати водорості. Так само робив і Олексій. У мене були якісь покльовки, але вони були дуже ніжними й надто короткими. Я пробував декілька разів підсікати, але чи то риба збивалась об стіну водоростей, чи я не засікав її. Якби там не було жодної рибинки я так з води і не витягнув :(, а от Льоша натягав плотви з пальчик.

Сусід біля нас за цілий ранок мав аж одну покльовку на спутнік, але не зміг дістати - обрив снасті. Пізніше ми питали як справи у інших риболовів - все сумно.

Цього дня кльов на озері Басів Кут був відсутнім.

Немає коментарів:

Дописати коментар