Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

четвер, 8 вересня 2011 р.

Бочаниця, 06.09.2011





Компаньйони: Олексій Федоришин, Кузьминчук Олег, Віктор.
Погода: хмарно, рідкі прояснння. Температура градусів 20, пару разів накрапував малесенький дощик. Тиск при цьому тримався стабільним, але надзвичайно високим 1000 гектапаскаль. Вже коли ми поїхали додому пішов нормальний дощ.
Рівень води: нижчий звичайного на сантиметрів 30-35.
Час ловлі: з 07:00 до 17:00.
Місце: пірсі №0.
Зловлено: мною 12 карасів, 5 плотвиць, 3 краснопери, 1 карпик(600-700 грам), 1 білий амур(1.4 кг), загальна вага 5.4 кілограми. Вітя впіймав одного карася, Олексій 3 карасі(два з них витягнув йому Олег), Олег впіймав 2 раки і з десяток карасів та пару плотвиць.
Наживка: опариші, на методі вінгерське тісто й горох
Прикормка: власного виробництва з додаванням вареного гороху, але її виготовив Олексій. В прикормку налив три корочки ароматизатору FishDream "Big Fish".
Снасті: фідер, метод. На вудку майже нічого не клювало.

Мені зателефонував Льоша і сказав, що намічається рибалочка в Бочаниці. Нарешті його кум Вітя зможе поїхати з ними. Крім того сам Льоша не був на рибалці вже більше місяця через травму, яку отримав в ДТП. То ж ця рибалка була дуже важливою і я не зміг її пропустити :) (в принципі як завжди). Оскільки ні в кого з нашої компанії не має власного авто, то нам довелось їхати на маршрутці. "Рівне-Глибочок" виїзджає з автовокзалу в 05:30, плентається дорогою майже годину і висаджує рибалок прямо на дамбі ставку. На місце ми прибули якраз зі сходом сонця.

Я швиденько замісив прикормку і закинув снасті. У вибрану точку для фідера я поклав не менше десяти кормушок відразу. Але клювань не було досить тривалий час, до восьмої ранку мабуть. Першим обрибився Олег, а за ним і я.

Вітя(кум Льоши) відразу занурив свій пустий садок у воду, а потім цілий день бідкався про те, що такого раніше він ніколи не робив. Що садок він клав у води лише з першою рибою, а тут зроби отаку дурницю і, що мовляв, саме через це йому так не щастить на цій рибалці. Дійсно, він впіймав лише одного карасика, і то вже після обіду. До речі, він покинув нас найпершим, його підставила теща: народилась рівно 50 років назад саме в цей день. Передаємо їй найкращі вітання.

Чесно кажучи кльов був такий-собі і щоб спіймати рибку потрібно було старатись, шукати ключик. Я пробував різні пшикавки, але як на мене, то ефекту це не давало. Як завжди в цьому сезоні вудка у мене відпочивала. Лише дарма її діставав. При першому ж закиді я умудрився заплутати поплавка за стовбури зрізаного камиша, то довелось скупатись - я надто люблю цього поплавочка, щоб зтратити його в останній(останній?!) рибалці по карасю в 2011 році :).

Є така приказка у рибалок: "Новачкам завжди щастить". На цій рибалці вона повністю підтвердилась! Олег, який востаннє був на рибалці більше п'яти років тому, взяв дуже пристойний улов. При чому він ловив на фідер вперше в житті :). Також у нього на вудку клюнули два раки, доволі гарного розміру. Вони позарились на опариші.

Я спочатку розраховував ловити лише одним фідером, адже ми їдемо маршруткою, тому я не хотів брати ще якісь снасті. Але Олексій попросив взяти для Олега вудку. Тому оскільки мені вже довелось брати з собою чехол для снастей, то я вже й кинув туди ще одного фідера. Оснастив я його методом. Цілу рибалку я його кидав під камишикі. Як відомо постійним читачам цього блогу мені ще жодного разу на рибалці не пощастило взяти рибу саме на метод. Хоча майже кожного виїзду я оснащую його волосяною оснасткою, роблю стікову прикормку.. Коротше стараюсь, але безрезультатно. Є така приказка "Если долго мучиться что нибудь получится".

Я отримав впевнену покльовку на метод, і відразу відчув, що там щось є нормально. Почав виважувати, а риба потягнуло оснастку в камиші. Я вже думав, що тут буде капець, адже мені потрібно було протягнути рибу через стіну зрізаних камишів. Як не дивно, але це мені вдалось! Правда риба в тих камишах робила відчайдушні кульбіди і дуже сильно плескалась. Коли вже ми почали її підсачувати, то побачили, що це дзеркальний короп. А гачок зацеплений йому за хвіст!! Фантастика! Ну нарешті я "розмочив" метод!

Через годинку-другу я знову фіксую покльовочку на метод, беру в руки вудилище і відчуваю хорошу рибу. Цей суперник теж виявився кмітливим і поплив в ту ж стіну камишів. На цей раз фокус мені здійснити не вдалось і я зробив глухий зацеп за комиші. Втрачати оснастку мені дуже не хотілось, тому я знову роздягнувся і поліз у воду. Діставшись до місця зацепу я легесенько почав піднімати лесу вверх. І тут "глухий" зацеп стрімко поплив на відкрите плесо. На пірсі фідерним вудилищем вміло керував Олексій. Я швиденько поплив на базу. Олексій підтягнув рибу до пірса, і пам'ятаючи випадок на нашій минулій з ним рибалці він запопадливо розпустив фрикціона. Вже під пірсом ми побачили, що це амур. Десь три-чотири хвилин мого плавання з підсаком попід пірсом і діло в шляпі. Точніше риба в садку :). Нарешті я дістав пристойну рибу на горох. Ще й на волосяну оснастку, ура!

Після цього амуру я мабуть зловив лише одну чи дві рибки і ми спокійно в паніці почали збиратись на маршрутку, яка по класиці жанру "ось-ось поїде без нас".

Рибалкою дуже задоволений. Надіюсь наступного сезону в Бочаниці буде не гірше.

2 коментарі: