Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

середу, 18 травня 2011 р.

Бочаниця, 15-16.05.2011










Компаньйони: Сергій Маліновський
Погода: ввечері спочатку було тепло й сонячно, в годині о восьмій різко похолодало, вітер трохи посилився і почав накрапати дощик. Невеликий дощ йшов з перервами майже всю ніч. На ранок вітер повністю змінив свій напрям з північно-східного на південний, небо цілий день було затягнене хмарами, іноді йшов дощик. Температура була градусів з 12. Тиск постійно був стабільним 744 мм. рт. ст.
Час ловлі: з 17:00 неділі до 14:30 понеділка
Місце: пірс номер 7, у Сергія пірс номер 8
Зловлено: 52 карасі, 11 плотвичок, 2 йоржа і один карп на 1.77 кг, загальна вага риби склала 16 кілограм. Сергій зловив 5 кг
Наживка: клювало на все однаково, в основному я ловив на опариші
Прикормка: власного виробництва з додаванням консервованої кукурудзи. Потім гороху, пшениці. Коли власна прикормка закінчилась замісив FishDream "Карась". Важливий момент: в прикормку налив три корочки ароматизатору FishDream "Big Fish"
Снасті: фідер, також вночі були закинуті спутніки

Вже давно я мріяв про рибалку з ночівлею. Вибір впав на Бочаницю тому що: там дуже затишні умови для відпочинку і вночі освітлено, там є столики й мангали, є можливість наловити годних карасів ще й нерідко клюють карпи і в цьому році ми ще там не були. Попередня розвідка вказувала на те, що рибка вже проклюнулась.
Прикольно було те, що якраз перед нами звідти поїхав мій колега. Так ось він за цілий день зловив аж три карасики на вудку, клювало лише зранку, пірс №16. Дану інформацію я отримав вже ввечері, зміювати щось не хотілось, настрій зіпсувати цій новині теж було не під силу.

Ще десь в четвер я зайняв для нас 16 та 17 пірси, але Сергій наполіг на тому, щоб ми були неподалік від машини. Тому ми розбили табір прямо біля стоянки автомобілей, на 7 і 8 пірсах. Люди, які вже звідти виїзджали підтвердили інформацію від мого колеги: клювало лише зранку, іто так собі...
Отож ми поскладали вудки та почали готувати прикормку, у мене відразу відбувається клювання на кукурудзу в комишах. В цей момент в мене йокнуло серце, тому що я пам'ятаю чим закінчувались ці клювання торік, підсічка не вдалась.

Після закорму місця та закидання фідера знову отримав там клювання, на цей раз вдалось засікти рибу. Це виявилась плотва, але дуже пристойного розміру! Цілий вечір я в тому місці ловив виключно плотву на кукурузку, великого розміру. Зміна насадки ні до чого не призводила.
Я закинув чотири спутніка з надією на велику рибу. Фідери продовжували чомусь мовчати.
Охоронці запропонували нам варену пшеничку для закорму, я погодився. А Сергій відмовився, у нього була трішки інша тактика - він ловив на манну бовтанку. Наперед напишу, що пізніше він все-таки підкинув трохи пшениці до своїх комишів.

Час спливав, вітер почав сильнішати і на фідер Сергій спіймав плотвичку невеличкого розміру, а я витягнув йоржа. Я ще думав чи випускати його чи ні, бо це дуже смачний інгредієнт для ухи, все-таки випустив. Через хвилин 15 знову ловлю на фідера йоржа, на цей раз красунчика доволі великого розміру.
Сонце почало вже сідати, а ми ще не бачили жодного клювання карася. Вітер почав нести холодне повітря, мені довелось вдіти на себе все, що я мав. Небо більше не було ясним, його почали обволочувати сірі хмари. Невдовзі почав моросити дощ. Саме під час дощу активізувалась плотва, у мене на кукурузку клювала крупна, а в Сергія на манку маленька. Дощ йшов не довго, він взагалі всю рибалку отак постійно накапував з перервами.

З настанням темноти у Сергія почали попадатись на вудку карасики, але малого розміру. Всі мої спутніки так само мовчали, перезакидання фідеру нічого не давало. Вирішив я закинути фідерним вудилищем волосяну оснастку з мішечком з ПВА матеріалу гороху й пшенички, коли виймай цей матеріал він через не закриту коробочку з однієї сторони випав прямо у воду з пірсу. Я дуже швидко його підібрав і почав обдмухувати й трясти, це нічого не давало. 100 грн розчинилось прямо у мене в руках facepalm. Я вирішив йти спати до машини.
Вночі мене розбудив Сергій. Сказав, що на моєму пірсі постійно дзенькає дзвіночок. Я прибіг і побачив, що 3 з 4 снастей спрацювали. Нарешті я витягнув з води карасів, при чому дуже достойного розміру! Швиденько заряджаю мастирку і задаюсь знову. Поки я налаштовував один спутнік, то клюнуло на інший - знову дістаю карася. Була приблизно друга година ночі, дощик накрапав тепер майже без перерв.
Трохи половивши таким способом, я добув гарних карасів. Декілька разів переконавшись, що фідер взагалі не працює, і на вудку нічого не клює я взяв спальника і ліг спати прямо на пірсі. В цей же час Сергій так само як і ввечері ловив невеличких карасів на вудку.

Прокинувся я десь в годині о шостій, і відразу помічаю, що на всіх спутніках були клювання. Одну снасть заволокло за сусідній від мене 6-тий пірс, в комиші, другу заволокло в комиші поближче. Третю снасть я виявив неподалік від Сергія, теж в комишах. Оцю останню снасть вдалось вийняти, там сидів крась вагою десь грамів в 600, можливо більше. Вирішую все-таки спасати снасті і можливо там теж буде риба :) тому лізу у воду.
Озерна водичка вдосвіта дуже приємна, миттєво збадьорює організм, краще за будь-яку дорогу каву. Снасть, що була найблища до мене виявилась порожньою. Пливу за шостий пірс. Яке ж було моє здивування, коли я відчув на тому кінці леси якісь ривки. Риба! Я дуже акуратно повипутував лесу в комишах, і риба виявилась на оперативному просторі в ставку. Плавав я з підсаком, але підтягнути до себе рибу я не зміг - леска різала пальці, і була велика ймовірність сходу. Я її пустив і вона поплила від берега. В цей момент Сергій з мого пірсу почав підмотувати її до себе, а я бігом поплив на базу. Ми командними діями все-таки добули цю рибу. Це виявився дзеркальний карп вагою 1.77 кг. Ура!!

Я налаштував спутніки заново і закинув їх. На них клювали карасі, але приблизно о восьмій ранку сталась подія, яка перевернула хід всієї рибалку. Почав працювати фідер.
Після цього потребу у всіх інших снастях просто відпала. Я повиймав все, лишив тільки одну вудку з кукурудзою на карпа в комишах. Один чи два рази там були клювання, але я прозівав і риба встигала заволокти все в ко миші. Також перед тим як перестати ловити на спутніки, я не зміг витягнути ще мінімум три хороші риби(заволокувала в комиші).

На фідер карася клював дуже впевнено й гарно: спочатку одне-два легке потягування, а потім сильне до води. Іноді клювало сходу дуже сильно так, що фідер аж згинався весь. Ляпота :). Всі карасі були гарні як на підбір, в районі 200-300 грам. Але фідер Сергія мовчав, зрідка клювала невеличка риба на вудку.
Я пробував експериментувати з наживкою: до опаришів чіпляв також кукурудзу, іноді - хробака. Пробував також ароматизувати насадку Sensas-івськими пшикавками. Це нічого не змінювало: клювало постійно і впевнено, вся риба стандартна, дуже кльова і приємна.

Сергій вже й пробував ловити на мою прикормку, навіть перебрався до мене і кидав в ті ж місця, що й я. Це нічого не давало, у мене клювало, а у нього ні. Прямо містика якась. Тому він вирішив ловити на спутніки, і це було дуже вірно. З одинадцятої до третьої години він встиг натягати великих карасів.
Я ж ловив одним-єдиним фідером, класика жанру. Вудку яку я довго не виймав все-таки заплуталась, на неї приплив великий карась, я кого я тягнув фідером. Довелося все рвати і перероблювати.
Сталась одна дуже неприємна подія: в цифровому фотоапараті Сергія закінчився заряд акумуляторних батарейок, причому я їх взяв з собою два комплекти, мабуть вони кончені :(, тому фотографій так мало і відео я зняв лише вдома.

Я навіть нічого не їв в той день. Бо такий був кльов, що боявся якщо я відійду, то він закінчиться. Також я вирішив поставити експеримент і крім традиційно засипаної в прикормку кукурудзи додав туди гороху, але це нічого не змінило. Потім ця прикормка закінчилась і я замішав просту куплену магазинну FishDream карась, теж додав гороху, кукурудзи і навіть пшениці: клювало так само. Вже в кінці рибалки я ловив лише на пучок хробаків з одним опаришем - це теж нічого не змінювало.


Ще хочу написати, що карасі були двох різновидів: одні чисто сріблясті гладенькі, а інші золотисті шершаві. Мабуть перші - самки, другі - самці. Ікри в карасях ще трохи було.
Взагалі рибалка вкрай сподобалась, риба у відро не помістилась, зайняла ще й пакет-маєчку BMW. От би ще потрапити на такий супер кльов!

Немає коментарів:

Дописати коментар