Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

вівторок, 8 листопада 2011 р.

Ходоси, 05.11.2011






Компаньйони: відсутні.
Погода: доволі приємна осіння погода, ясне небо й стабільний тиск. Температура градусів 10-12
Рівень води: нормальний рівень води тут мені невідомий, тому по моїм спостереженням ніби норма.
Час ловлі: 13:00 до 16:00
Місце: річка Горинь біля с. Ходоси.
Зловлено: один судак грам на 200.
Наживка: віброхвост хамелеон.
Прикормка: відсутня, це ж спінінгова ловля.
Снасті: спінінг.

В суботу відбувалось святкування дня народження мого брата. Місцем проведення цього дійства було обрана одну з баз відпочинку поряд з селом Ходоси. Там відразу біля неї знаходиться старе русло річки Горинь, яке на даний момент перетворилось у таке собі болотце, в якому живуть тугорослі карасики.

Ітак, поки всі пили горілку, смажили шашлики і жартували з дівчатами - я взяв спінінга, бару блешень та віброхостів й пішов собі шукати щастя. Погодка була просто казковою, золота осінь. На річку постійно падали листочки, які трішки заважали проводці.

Я спокійно йшов вверх по течії і кидав приманку типу блесна spinex lady. В одному місці я знайшов старицю. На першому ж забросі моя приманка залишилась там в якихось корягах. То ж я поставив джиг-головку gamakatsu на 18 грам з віброхвостом типу хамелеон. В деяких місцях на горині були затонулі/повалені дерева, пробував кидати біля них, але чомусь безрезультатно. Кілька разів мав зачепи, але дивом діставав приманку з води.

Зустрів по дорозі місцевого жителя, який пас чергу. Він мені сказав, що влітку в Ходоси до річки Горинь приїзджає доволі багато людей з палатками. Місцини тут гарні, річка веде себе як зміюка, і є багато стариць. Правда нічого толкового вже декілька років не ловиться.

Я йому подякував і пішов знову блеснити, неподалік від тих корів. Опишу місце: річка робить дуже крутий поворот десь на 30 градусів, я став на пологому березі. Відповідно протилежний берег дуже крутий і підмитий. Там на обриві був якийсь рибалка з жінкою, він мені похвалився однієї зловленою на цьому місці щучкою грам на 350.

Помаленьку почав я простукувати дно у всіх напрямках. І тут на черговому забросі вздовж пологого берегу вверх за течію я відчув, що на тому кінці щось є! Яка ж неймовірна радість наповнила моє серце, коли на поверхні показався судак! Спражвній судачок, кликастий хижак, що полюбляє проточку швидку воду, сидить в корягах і рідко попадається на спінінг. Урррааа!!!

Звичайно, його розмір був далеко не трофейним, тому я з величезною радістю після фотосесії відпустив його у рідну стихію. А через два заброси у воду я обірвав свою приманку. Ну, діло було вже зроблено, так що рибалку можна вважати успішною. Не став чіпляти нову наживку, а по-маленьку почав топати на базу. Там де мене чекали шашлики, горілки і дівчати.

Коли я йшов біля того болотця біля нашої бази відпочинку, то побачив, як серед білого дня цю малесеньку водойму прочесують неводом. В улові у бракош були карасики з пальчик, пару ротанів. Не став з ними сваритись(хоча у нас була компанія з 30 людей, хлопці вже були дуже піддаті алкоголем, а тому сміливі), щоб не погіршувати собі чудового настрою після рибалки.

Немає коментарів:

Дописати коментар