Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

неділю, 12 вересня 2010 р.

Басівкут, 11.09.2010

компанйони: Олександр Качинський, Олександр Протас
погода: температура повітря вдень дійшла до градусів 17, південно-східний вітер
ловив з 5:15 до 12:30 11.09.2010

ловив на колишньому солдатському пляжі, метрів в 20 від кафе "Хортиця"

зловив 3 карасі
Наживка: опариш
Прикормка: власного виробництва "Лящ" по рецепту від Romeo

Снасті: фідер

Приїхали на Басік на таксі з самого ранечку, щоб зайняти нормальні місця, не пощастило з таксисткою, вона була якась психічна і нервова. Але рибальского настрою їй зіпсувати не вдалось. Розклались і закормились ще затемна, десь о 5:40 у мене на перловку клюнула плотвичка з пальчик, після цього - тиша..
О 6:30 гарна, впевнена потяжка і на тому кінці відчувається приємна важкість, карасик грам на 200 оселяється в садку. У хлопців відбуваються дуже невпевненні клювання: різка потяжка і все, через хвилин 15 знову один удар або потяжка. Мабуть якась мілюзга.
Десь у сьомій-восьмій почали приходити риболови, і всі казали, що два тижні назад непогано ловився карасик і підлящик. На початку десятої в мене відбулось впевнене клювання і ще один карасик виловлено. Далі знову тиша
Я пройшовся на іншу сторону водойми, там на пляжі було з десяток рибалок, вони ловили чи то верховодку чи то малесеньку плотву, донні вудки у них мовчали. Один з таких рибалок теж розповів, що два тижні назад наловив карасів, пару лящів і десяток підлящиків на спутніки.
Повернувшись до своїх вудок нічого не змінилось.. Останнього третього карася я зловив в годині одинадцятій.
О 12.00 мій колега діставав свою снасть, щоб оновити і яке було його здивування, коли на іншому кінці був підлящик грам на 200. Вцепився без клювання, спокусився на варену пшеничку+кукурузку. Взагалі ми пробували всі доступні насадки, але це нічого не дало.
Прямо за Хортицею сидів фідермен, який ловив в метрах 15 від берегу верховодку на опариша: закид, 5 секунд чекання, клювання, верховодка на березі, повтор :)
Ми поснідали, поговорили з декількома іншими рибалками і вирушили додому.