Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

четвер, 15 липня 2010 р.

Жильжа, 1-2 липня 2010р.

компанйони: Ярослав Грабар
погода: жарка літня, вітер постійно дув від дамби до села(північний) і робив неприємні хвильки
ловив з 20.00 02.07.2010 до 14.00 03.07.2010
ловив зліва від пляжу метрах в 25, Славік лівіше за мене метрів на 20
я зловив десь 12 карпиків(грам на 250-400), 1 карась грам на 400 і ще 1 грам на 200, і з десятки два плотви меньше ладоньки, загальна вага 4.5 кг
Славік впіймав риби більше, в його активі карик на 1.1 кг
Наживка: кукурузка, опариш, мастирка, хробаки, горох, перловка
Прикормка: власного виробництва
Снасті: вудка, фідер, спініг на спутніку
клювало слабо, заважали плотва(жерла кукурузку)

рибалили в Жильжі з ночівлею

клювала плотва і невелики карпики, карась чомусь не клював

зі слів охоронця карась пішов на нарест, бо ті особини які піймані - шершаві

рибалка специфічна, риба відрвзу тягне всю снасть в лілії і потрібно уважно стежити за поплавцем, щоб цього не сталось, в іншому випадку купання забезпечене

у мене в такий спосіб відразу по приїзді зірвалось карпів з п'ять

вночі теж клювало(поравав вудку), але комарі не дуже давали комфортно насооджуватись процесом

на світанку на прикормку підтягнулась плотва, море плотви

тому зловившу підряд десяту штуку я взяв вудку з кукурузкою і пішов облавлювати доступні вікна між ліліями. Впіймаши в такий спосіб трьох карпиків і дебелого карася повернувся назад на закормлене місце. Там нічого чомусь не клювало і я перемістивася до Ярослава, кидав прямо біля його поплавця, він добряче розкачав своє місце, і раз в 20 хвилин клювали дебелі карпики

дуже шкода, що мені не було як половити фідером, закинутий на ніч горох не спрацював, втрачено в зацепах повідків з 15

вся риба зловлена на кукурузку "Премія"(це реклама Сільпо, все пролачено)

Немає коментарів:

Дописати коментар