Ви будете перенаправлені на http://rivnefish.com через 10 секунд...

Рибна мапа Рівненщини

четвер, 24 березня 2011 р.

Мої снасті. stal1n

в даній статті будуть перераховані снасті на які я ловлю рибу.

Фідер Mikado Golden Lion 3.3M кастинг до 100 гр, довжина 330 см.
Мій перший фідер. Зроблений з склопластику, в комплекті три вершинки. Я дуже задоволений цим фідером, свої гроші(80 грн станом на 2009 рік) відпрацював вже на третій рибалці.
Фідер mikado
Фідер Elite Alliance IMPERIAL FEEDER 3.6M кастинг 30-90 гр, довжина 360 см.
Палка швидка й дуже легка, кидає далі за попередню метрів на 15. Поверхня глянцева, тому дуже пачкається манкою, мастиркою та прикормкою. Вершинки виходять з фідера з дуже смішним характерним хлопком. З коркової ручки плівку я ще так і не зняв :)
Фідер еліт-альянс
Махова вудка Flagman Scorpius FST6006 кастинг не вказаний, довжина 600 см.
Доставляє вагон щастя навіть якщо тягнеш 100 грамового карася. Як на мене то трохи важкувата. Оснащую зазвичай лескою 0.14 і повідком 0.12.
Махова вудка Flagman
Болонська вудка Champion Bologense Sic Ring кастинг 5-20 гр, довжина 500 см.
Вудочка дуже легенька! Тримати її одне задоволення. Вудка сильно гнеться, тому коли тягнеш карпика навіть на 300 грам, то відчуття, що дістаєш самольота. Доставляє.
Фідер еліт-альянс
Садок Flagman, довжина 300 см.
Садок має мілку сітку і є дуже глибоким. Це мій новий садок, попередній на 200 см у мене хтось стирив на Нетішинському водосховищі вночі. Думаю даний девайс не підведене мене на рибалці :) Після випробувань окремо відпишусь. Садок
Леска для повідків Momoi Hameleon Exstreme діаметри різні.
Momoi Hameleon Exstreme
Леска для повідків Momoi Hameleon Winter діаметри різні.
Momoi Hameleon Winter
Плетінка Momoi JigLine зелено-сірого кольору, діаметр 0.12, 150 м.
Кольору ще не втратила, дуже міцна.
Momoi JigLine
Плетінка PowerPro зеленого кольору, діаметр 10Lb, 150Yds.
На четвертий рік використання вже трохи починає втрачати колір і по троху лохматиться біля кінця. Мені пощастило і я придбав саме американську PowerPro. Викорчовував нею комиші спінінгом :)
PowerPro
Катушка SHIMANO Exage 3000MHSRA передаточне чисо 6.2, задній фрикціон+флажок.
Швидка й надійна катушка, спеціально фідерна. Дві ручки дозволяють відразу вхопитись за них при покльовці
SHIMANO Exage 3000MHSRA
Катушка SHIMANO Nexave 2500RA передаточне чисо 5.2, задній фрикціон.
Катушку купував спеціально для спінінгу, але використовую й на фідері. На четвертий рік використання мені здається, що я чую в ній легенькі стуки. Треба нарешті змазати мабуть.
SHIMANO Nexave 2500RA
Катушка Ryobi Ecusima 1000vi передаточне чисо 5.1, передній фрикціон.
Встановив спеціально на вудку, якої в цій статті немає. 5 метрова D.A.M. куплена мною ще коли я був школярем. До цього на ній стояв китайський крокодил, і через це в минулому 2010 році я мав сходи мінімум чотирьох дуже залікових риб. Тепер маю ось таке чудо з чутливим фрикціонним тормозом, буду ловити карпа на кукурузку :)
Ryobi Ecusima 1000vi
Підставка Stonfo для фідера.
За цією підставкою спеціально їздив в Київ. Дуже вже вона мені чомусь подобається.
Stonfo
Гачок KamasanB983.
Must have.
kamasanB983
Сумка для састей Flambeau 3005ST Tackle Station.
В ній я зберігаю всі дрібні снасті, в тому числі і блешні, твістери, віброхвости і воблери. Якщо на водойму добираюсь велосипедом чи маршруткою беру з собою лише верхню частину, яка відстібається. Дуже зручна і корисна річ.
Flambeau 3005ST Tackle Station

Загальна інформація:

У мене є ще купа інших снастей в тому числі і дріб'язок. Наприклад грузики, повідочниця, різноманітні підставки, стійки, плоскогубці, підсак, коробочки і тому подібне. Можливо в майбутнього я щось додам в статтю.

Немає коментарів:

Дописати коментар